Samen zingen geeft een gevoel van verbondenheid, helemaal als dit op deze bijzondere wijze, samen met alle leden van één gezin, gebeurt. Naast zingen heeft de familie Van der Vijver ook andere talenten waar de bezoekers van kunnen genieten. Toveren met zand, dans en elke avond wordt live een schildering gemaakt voor het goede doel. Gert van der Vijver was de eerste zandkunstenaar van Nederland. Hij maakt gebruik van een fascinerende kunstvorm: het zandschilderen. Gert gooit, strooit en schuift met zand op een verlichte glasplaat en laat op betoverende wijze allerlei tekeningen verschijnen. Door middel van een directe projectie is deze kunstvorm live te zien. Een avond die zowel jong als oud wil meebeleven. Het betreft een samenwerking tussen de Protestantse Kerk in Nederland en EO Nederland Zingt.

Vrijdagavond 10 november Gereformeerde Kerk Genderen 20.00 uur. Tickets te bestellen via Zingen in de kerk

Vrijdag 10 nov.: EO Nederland zingt met familie Van der Vijver