Contactpersoon is Brenda Steeman-van Veen 06-11750175 of vbw@gereformeerdekerkgenderen.nl

In de herfstvakantie wordt ieder jaar de vakantiebijbelweek gehouden. Op verschillende dagdelen wordt aan de hand van een thema met sketches, bijbelverhalen, liedjes, spellen, workshops en een afsluitdienst aandacht aan het geloof gegeven. Alle kinderen, kerkelijk en niet kerkelijk betrokken, zijn welkom. De Vakantiebijbelweek is te volgen via Facebook

VAKANTIE BIJBEL WEEK 2019:

klik op onderstaande link voor het gehele programma:

VBW 2019

Terugblik Vakantie Bijbel Week 2018 –Zoek het uit!

We mogen terugkijken op een leuke en gezegende Vakantie Bijbel Week! De Vakantie Bijbel Week die we in de herfstvakantie hebben gehad was een groot feest! Het thema was: ‘Zoek het uit!’

Met zo’n 100 kinderen zijn we drie dagen bij elkaar gekomen om allerlei leuke dingen met elkaar te doen. We hebben samen gezongen, gedanst, naar een bijbelverhaal geluisterd, naar Bram en Britt gekeken, workshops gemaakt, spelletjes gespeeld en buiten een vossenjacht en spellen gedaan.

Ook hebben we gespaard voor het goede doel: Nationaal fonds Kinderhulp. Daarnaast hebben we een bijbeltekst uit ons hoofd geleerd en gehoord dat de Here God altijd bij ons is. Op zondag was er nog de afsluitende kerkdienst, deze was erg gezellig en fijn om te zien dat er zoveel vaders, moeders, opa’s, oma’s en andere vrienden en familie kwamen kijken naar wat de kinderen beleefd hadden! Zo kunnen we terugkijken op een geslaagde VBW, waar weer veel kinderen en volwassenen het Evangelie hebben kunnen horen. We willen iedereen hartelijk bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan de VBW! Dat waren ook dit jaar weer veel mensen. Erg fijn, bedankt! Voor komend jaar zijn er weer nieuwe mensen in de commissie gekomen. Fijn om met enthousiasme op weg te gaan naar de VBW 2019.